sobota 6. června 2015

31. května, nedělě - Pánové sundávají krytinu ze střechy výminku. Tim se královsky baví. Zjistil, že když mému bráchovi sebere rukavici, ten ho začne honit. Brácha nemá šanci, tam kde se pejsek vejde, on se nevejde. A když je zle, kočičí dvířka to jistí. Je to chytrý pejsek, ví že brácha do kočičích dvířek nevejde. Co neví, že brácha umí otevřít dveře. Sebere Timovi rukavici. Pejsek proběhne kočičími dvířky a sebere druhou rukavici, kterou brácha neprozřetelně nechal ležet na schodech. Po dvorku nám běhají dvě ušatá torpéda...
Pondělí - Přicházejí řemeslníci aby dali na střechu novou krytinu. Psi se doma nudí.Na dvorek nemůžou, protože parta chlapů courá sem a tam, mají otevřenou branku a taky dveře durch až na silnici. Čertík Bertík sedí u francouzských dveří a čučí zasněně ven. To by se dneska zdrhalo.
Úterý - Řemeslníci to v pondělí nestihli. Psi jsou stejně rozmrzelí jako já. Venku je hezky a my čumákujeme v baráku. Marně se je snažím přesvědčit ať chrápou. Každou chvíli čekám, že vytáhnou  transparent či pošlou protestní nótu.
Středa - Chemik mě zaúkoloval. Mám uklidit bordel co udělal na zahradě, když boural kus esteticky nevyvedeného štítu. Nechápu, proč na trávník nedal plachtu, na kterou by bordel shazoval. Nejspíš mi chce dopřát dostatek pohybu. Ač jsem se snažila co jsem mohla, při sečení trávy mu přehlédnuté kousky suti hezky v sekačce chřestily. Doteď jsem netušila jakou bohatou slovní zásobou chemik disponuje. Některá slova jsem ani neznala.
Čtvrtek, pátek - Chemik odjíždí na školení. Já a syn dostáváme úkoly co je třeba vykonat než se v pátek vrátí. Znáte to, kocour není doma, myši mají pré. Funguje to. Ze zadaných úkolů jsme ve čtvrtek nesplnili žádný. Říkali jsme si, v pátek na to máme času dost. No a v pátek se nám nechtělo. Když chemik ve tři zavolal, že vyjíždějí a doma bude cca za čtyři, pět hodin, podle stavu na dálnici, začal cvrkot. Do sedmé večerní jsme některé úkoly splnili, na ty ostatní jsme si vymysleli výmluvy. No jako malé děti, řekl by klasik.
Sobota - Odpočatý chemik se jal frézovat do futer ve výminku drážky pro upevnění pantů. Křídlo dveří na ně sedlo jak ulité. Byla to chemikova premiéra, byla jsem vyzvána k provedení fotodokumentace jeho šikovnosti. Při kafi držel přednášku na téma "Náročnost na přesnost při instalaci čtyř kusů pantů do dřevěných zárubní". I tak nám kafe chutnalo. Zítra za svoji kvalitně odvedenou práci dostane rebarborový koláč.







Žádné komentáře: