neděle 25. prosince 2016

U našich

Synovec
Ke které společnosti se připojit, když v jedné se mluví o prasatech a ve druhé o smrti.

No marně přemýšlím, ke které skupině bych se přidala.
Lachtan
Mám dojem mamko, že jsi byla v té o prasatech.

To jako bylo tady, jo? Já jen, že si to nepamatuju. Já se o prasatech nikdy nebavila.
Synovec
Tak možná to nebylo o prasatech, spíš o kačenách. Nebo že by o husách?

Tak to jo, to bylo jak mi onehdá Jura předhazoval, že bych mohla rozjet byznys s husama. Prý že hostinští nemůžou na Martina husy sehnat. Jsem mu říkala, že mu ten kravín klidně pronajmu. Já co nezašlápnu ani mravence přece nebudu chovat něco, co pak musí pod kudlu. Husičky moje ubohé, klidně by je picli a sežrali.
Lachtan
No vidíš Tome, jsme zpátky u smrti, akorát dneska si nemůžeš vybrat, ke které stolní společnosti se přidáš...

Takovéto vysoce intelektuální hovory probíhají u stolu. Hodně se při tom nasmějeme. Smích údajně prodlužuje život.

Přeji Vám hodně "intelektuálních rozhovorů" při kterých se i Váš život prodlouží. Hodně štěstí, zdraví a spokojenosti. A také rodinu, která vás podrží vždy, když je vám ouvej.        

                                                         Nanýsek







Žádné komentáře: