sobota 27. ledna 2018

Před vánoci jsem si udělala radost a na Fléru si objednala krásnou reprodukci. Minulý týden ji chemik přivezl z knihařství, kde byla zapaspartována a zarámována. Provizorně visí na krbu.




Venku tají poslední ostrůvky sněhu, když se vrátíme ze psí stezky, je Tim jak maskovaný pro zákopovou válku. Na Bertíkovi to alespoň není vidět. Takže každý den jsem sedřená jak borůvka jen z toho, jak se je pokouším dát trochu do pucu. Člověk by nevěřil, kolik je v těch malých tělíčkách síly, když se vzpouzejí.

Vánoce jsou fuč a já se nemůžu dočkat jara. Slíbila jsem si, že letos žádné nové rostlinstvo nebudu nakupovat. Mám toho háfo zahrabaného v hromadě zeminy, co čeká na rozvezení. Začaly do schránky chodit zahradnické katalogy. Ten boj, co svádí rozum s nezodpovědností. Jsem zvědavá, kdo z nich vyhraje.

Jo a bráška mi dnes spravil rotoped. Začíná boj s leností a žravostí. Držte mi palce. Jedu!!! ....


Žádné komentáře: