neděle 4. srpna 2024

 V pátek se mi zdálo, že slyším nějaké pípání. Asi něco z venku, říkala jsem si. V sobotu jsem to slyšela také a když jsem se ptala chemika, prý to slyšel už včera. Vstala jsem od stolu a šla po sluchu. Zdálo se, že pípání jde z komína. Chemik komín otevřel a povídá, nic tam není. Pípání jsme neslyšeli. Sotva jsem dosedla do křesla, opět slabé pípnutí. Nedalo mi to a komín jsem znovu otevřela. A nechala jsem dvířka dokořn. Po chvíli jsme uslyšeli frnk ... Na okně jídelny seděl na šprinclíku maličký ptáček. Nejspíš nezvládl přistání na komíně a zahučel do něj. Na dvorku jsem otevřela dlaň a frrrr ... Byl pryč. A něco málo od nás. Možná se některé fotky opakují. Dámy prominou a císařpán odpustí.














2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pozdravujem vas

nanysek řekl(a)...

Také vás zdravím, předpokládám, že na Slovensko. A přeji pěkný den.