neděle 25. srpna 2024

 Celý život jsem měla na paměti heslo "Co tě nezabije, to tě posílí." Posledních pár měsíců jsem je musela přehodnotit a vyměnit. Jsem ve věku, kdy hlava říká "konečně si můžeš dělat co chceš. Ale mozek varuje "zkus to a umřeš." 

 Prázdniny se pomalu chýlí ke konci, dny se zkracují a za pár dnů i naše vlaštovky opustí kravín a vydají se na svoji každoroční pouť do teplých krajín. Sedáváme s chemikem na dvorku a pozorujeme jejich houfování a zkoušky letu ve formaci. 

Na konci roku dostaneme do rukou projekt na přestavbu "výminku", kde je nyní sklad, na opravdový VÝMINEK. A pak začne závěrečná etapa našich životů. Čeká na nás závěrečná jízda. Tak s nadšením vpřed!







2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pozdravujem zo Slovenska a držím palce vo vašom budovateľskom snaženi, nech všetko dopadne podľa vašich predstav. Viackrát som vám písala, ale nezobrazujú sa mi komentáre....ak sa to teraz podarí, budem rada a niekedy napišem viac. Slavka

nanysek řekl(a)...

Omlouvám se, moje chyba. Polepším se.