sobota 31. ledna 2015

Dovolte, abych se představil. Jmenuji se Pišta. Teda měl jsem se původně jmenovat Pišta. Ale říkají mi Timy. Jsem westík, z toho vyplývá, že jsem teriér. Až povyrostu, prý po mě půjdou ženský. Protože jako každý teriér jsem krásný, chytrý, veselý a hravý. A mám statečné a velké srdce. Už teď jsem úžasný a k sežrání a tady se skoro perou, kdo si mě pochová. Ještě jsem si nestačil vybrat koho budu poslouchat. Uvidíme, kdo mi bude více podstrojovat.
Dneska si mě odvezli od mámy. Trochu jsem cestou fňukal. Jen trošičku. Nejspíš se tu budu mít moc dobře. Nafasoval jsem docela velký barák, páníčci vypadají jako že nedá moc práce omotat si je kolem tlapky. Zahradu jsem ještě neokouk, mladší páníček říká, že to bude pro mě Eldorádo. Prý se má panička rozloučit s úhlednými záhony. Je fakt, že květináč už jsem stačil vyhrabat. Teda křivdím si. Ne celý květináč, násilím mě od něho odvlekli. Kvílel jsem, protože vynorovat tu blbou kytku mě docela  bavilo. Je tu velká konkurence co se týká žrádla. Dva docela veliký kocouři. S těma mě nechtěj zatím ani seznámit. Prý bych jim mohl připomínat přerostenou bílou myš.  Tak to necháme na později, až trochu povyrostu a přeperu je, kdyby něco. Ještě jsou tu dvě černé kočky a jedna taková nedomrlá, jen o něco větší než já. Říkají jí Pinďa. To jsem teda rád, že tohle jméno už není na skladě a je v týhle rodině rozebrané. By mě fakt piclo, kdyby mi říkali Pinďo. Mezi náma, od Pišty mě zachránil mladší z páníčků. Prý nebude na zahradě vykřikovat jak debil Pišto k noze. Ona je otázka, jestli  vůbec někdy k nějaké noze přiskotačím. Zatím zůstávám v klidu. Všichni si myslí, že jsem ve stresu ze změny domova, tak si na mě netroufají a jsou docela hodní. Dokonce hlídají moji misku aby mi ji někdo nesezob. Brzy si ji budu hlídat sám. Panička vypadá, že sežere na co přijde a kdoví jestli by mi nesežrala i moje granulky. Abych jim udělal radost, nabaštil jsem se, bohatýrsky jsem to zapil, udělal obr bobana a počůral jim koberec. Je to divné, vypadalo to, že z toho mají radost. Budu asi muset na koberec čůrat pravidelně.
No nic, představil jsem se jak se sluší a patří. Jdu si najít nějaký nocleh. A ještě si potřebuju očuchat starší konkurenci. Říkají mu Čertík  nebo Bertík, je to taky teriér. Zatím mě ignoruje. Ale dlouho nebude, potřebuju parťáka...






Žádné komentáře: