pátek 27. března 2015

V sobotu ráno štěně objevilo k čemu jsou vlastně kočičí vrátka ve dveřích. A mě skončilo leháro. Když jsem chtěla dělat něco bez jeho asistence, vystrčila jsem štěndu ven. Po objevu vrátek se okamžitě vrací domů. Skončilo leháro i kočičí posádce. Když je proháněl po dvorku a oni už toho měli dost, zapluli vrátkama do bezpečí domu. Teď Tim elegantně zapluje domů také. Dneska učinil další objev. Kočíčí vrátka se dají použít obousměrně. Takže když jsem stříhala hortenzie, kradl z kbelíku ostříhané staré květy s rozhazoval je po dvorku. Otravoval kocoury. Otravoval otráveného Bertíka. Popadla jsem jej a strčila do předsíně. Okamžitě vyplul zase ven. Krade všechno. Kůru ze záhonů, kamínky co jsou nasypané kolem kamenných koryt, kelímky se sazenicema ... Mám podezření, že je  kleptoman. A nejčastější slova, která se ozývají z naší zahrady? Time, udělej bobana.



Dva dny jsem nebyla u přední branky. A tohle se tam za tu dobu stalo. Krásně rozkvetl pieris.


Žádné komentáře: