čtvrtek 31. prosince 2015

Milý nový roku, letos od Tebe očekávám, že sejmeš z mého těla jedno větší selátko. Jak to uděláš, je mi jedno. Jen to nesmí bolet a musí to být zábava. Tak se snaž.
Taky čekám, že zlepšíš můj zrak. Jak to uděláš, je mi jedno. Jen to nesmí bolet a musí to být zadara.
Milý nový roku, taky bys měl vymyslet jak na to, aby u nás bylo pořád uklizeno. Očekávám tvé návrhy. Mě z toho prosím vynechej.
Další věc kterou od Tebe očekávám je nápad, co s Everestem v naší ložnici. Chemik si věčně stěžuje že nemá ve skříni vyžehlené košile, došly mu spoďáry či čisté ponožky. No čisté ponožky má, jen je třeba je vytáhnout ze základního tábora Everestu a spárovat je. Jenže když se poruší základní tábor, Everest se zřítí a zasype přístupovou cestu k mé posteli. A bivakovat v obýváku na gauči se mi opravdu nechce.
Milý nový roku, očekávám že vyhubíš všechny pavouky co bydlí s námi v domě. Podle pavučin co si natahují mezi trámy ve všech místnostech jich u nás bydlí jak v tropickém pralese. Zvol prosím humánní cestu. Nezapomeň, že pavouci nosí štěstí. A kdyby Tě při akci "vystěhuj pavouka" chytili, vem to na sebe. Já chci mít letos hodně štěstí a nemíním riskovat, že o ně kvůli Tobě přijdu. A výmluvy "necháme je být, alespoň u nás nejsou mouchy" jsem zamítla už staršímu bráchovi, loňskému roku.
Milý nový roku, očekávám, že konečně přineseš novou postel, polohovací rošt a nové matrace. Fakt se chemik moc vrtí a od doby co mi  do postele každou noc emigruje z pelíšku pes, nezamhouřím oka. Připadám si jak ve skákacím hradu co vrže jak dveře do hladomorny. Já vím, hladomorna by mi na pár měsíců prospěla a ušetřila by ti práci s první mojí žádostí. Hladomornu pusť okamžitě z hlavy.
Milý nový roku, připomeň prosím chemikovi, nejlépe každý den, ráno, v poledne a večer, že už nejsem nejmladší a jestli ještě chvíli bude otálet s dokončením výklenku pro anděla, bude nakonec dělat výklenek pro urnu.
Nebudu Tě milý nový roku zatěžovat podružnostmi a přáními co si umím splnit sama. Budu Ti vděčná za každý prožitý den v míru, s láskou, lidmi co mám ráda a tak, abych se za sebe nemusela stydět. Budu vděčná za každý den s čistými radostmi mého života...



1. ledna 2016, 1.09 seč

Žádné komentáře: