středa 15. dubna 2015

Čím mě chemik rozpálí doběla?

Byl líný najít loňskou koncovku na hadici, tak tam nasadil tu co našel, co jsem chtěla dávno vyhodit. Je ovšem šetrný, nejspíš po svém tátovi, tak si ji schoval. Voda se zapíná venku, musím obejít celý barák. Pustila jsem tedy vodu, znovu obešla barák, chytím hadici do ruky a co se stane? Koncovka vystřelí z hadice. Okamžitě jsem komplet mokrá. Mažu zavřít vodu. Vrátím se na dvorek a tam mě vítá místo bílého štěněte černé prase. Hodím prase do vany abych z něj udělala bílé štěně. Prase sebere z vany houbu a nechce ji pustit. Seberu praseti houbu a vybírám mu její zbytky zpomezi zubů. Sotva má čistou tlamičku, popadne prase ve vaně amok a shodí všechno co je v okruhu půl metru. Vyberu všechno z vany a pustím vodu. Prase chytne další amok. Lítá po vaně a já ho pronásleduju proudem vody. To co z něj teče nejspíš ucpe odtok vody a následně i kanál. Nicméně z prasete je po pár minutách opět bílé štěně. Mokré vypadá hodně blbě. Trochu mě uklidní, že někdo u nás doma vypadá alespoň chvíli hůř než já v jakémkoliv stavu. Mokrá či suchá. Vytáhnu štěně z vany a pokouším se je osušit. Protestuje, mele sebou a kouše ručník. Kouše moje ruce. Zakousl se mi do palce u levé nohy. Vyrazím polousušeného vzteklého čokla z koupelny a jdu se převléct do suchého. Vylezu z koupelny a hned do něčeho šlápnu. Nevoní to. Nejspíš z pomsty položilo štěně hned za dveřmi smradlavou minu. Uklidím bobana, umyju bačkoru a jdu volat chemikovi. Prý co se děje. Kup prosím tě novou koncovku na hadici, ta co jsi tam dal je k ničemu... Odpověď chemika? Běž najít tu loňskou do dílny. Se zblázlil? Když ji tam nenašel on, který ji na podzim uklízel? Do toho bordelu co tam teď je? Nestačil už nic říct. Típla jsem to. Mít otevřené okno, letí telefon ven. Mít po ruce chemika ....


No řekněte, není to miláček? Kdo by se na něj mohl dlouho zlobit. Ty jeho oči ...

2 komentáře:

Rija řekl(a)...

Nadi úžasné psaní. Řežu se tu smíchy. Je mi jasné, že tobě v dané chvíli nejspíš do smíchu nebylo, ale napsala jsi to báječně. Nela se naštěstí koupe hrozně ráda a drží přímo vzorně, jen pak to následné fénování je dost náročné. Musí mít dobrou náladu. Měj se krásně a pozdravuj štěně. Pa Rija

Nanýsek řekl(a)...

A víš co? Přijel domů, vlezl do dílny a koncovku našel na první dobrou. K tomu koupání - doufám že štěnda taky brzy pochopí, že se to děje jen pro jeho dobro. Pozdrav jsem vyřídila. Že děkuje.