úterý 24. června 2014

Tak jsem se po delší době zase mrkla na svůj horoskop. Je třeba ty lidi co to vymýšlejí občas kontrolovat. Dneska prý nad našim vztahem vyjde sluníčko. Nepodezírám sluníčko z toho, že by nevyšlo kvůli jakémukoliv vztahu. Ne tak kvůli našemu. A cestu si k chemikovi taky hledat nemusím. Leží za rohem na kanapi. V nejbližší hodině z něho nevstane. Aby se tam necítil osaměle, lehl si mu na hruď kocour. Myslím, že oba jsou spokojeni a pro tuto chvíli i šťastni.
Dále v horoskopu stojí, že dnes vyžehlím všechny případné přestupky. Vzhledem k tomu, že žádné přestupky nemám, pouze hromadu nevyžehleného prádla, a to v nejbližších hodinách a myslím i dnech nevyžehlené zůstane, nevím o čem je řeč.
Větší opatrnost v investicích by vám neuškodila. No tak to se teprve uvidí. Naposled jsem investovala do bazarového lustru za šest stovek a chemik dělal kravál, že moc utrácím. Lustr zatím nedorazil, takže jestli to je či není dobrá investice se ukáže až bude zásilka doručena.
Chováte se jako pravý samaritán. S tím bych souhlasila. Otevřela jsem krámek po zavíračce paní, která nestíhá. Tento bod se horoskopářům povedl. Vyšel.
Ve zdraví stojí, že výrazné zdravotní komplikace vám nebudou kazit dnešní den. Drobnější potíže dokážete silou vůle snadno překonat. Tak naštěstí nemám ani výrazné ani nevýrazné zdravotní komplikace ani potíže. O síle své vůle pochybuju už dlouho. Kdybych měla silnou vůli, jsem dneska štíhlá jako proutek a nevypadám jak na břeh vyvržený vorvaň.
Aktivity vhodné pro dnešní den. Dřívější odchod ze zaměstnání, obstarání nákupu cestou domů, romantická večeře a něžnosti s protějškem, dlouhá noc.
Tak si ten poslední bod trochu rozebereme. Konal se pozdější odchod do zaměstnání, protože chemik jel do práce dříve než obvykle a já a pes jsme zaspali. Ale tím, že jsem do krámku ještě po zavíračce pustila zákaznici se skóre srovnalo. Nákup cestou se konal. Koupila jsem psím miláčkům rohlík. A sobě v zahradnictví růžovou pochcíplou hortenzii, protože mě ji bylo líto. Jestli se za romantickou večeři dá považovat ohřátá klobása s krajícem chleba a hořčicí, doplněná malými rajčátky a velkou paprikou, pak máme před sebou romantickou večeři. Chemik totiž v masokombinátě vyfasoval prezent a mražák máme plný zamražených jahod. Tak tak jsem tam nacpala to co přivezl, klobásy se už neumístily. Něžnosti s protějškem vzhledem k probíhajícímu mistrovství světa ve fotbale jsou do šestadvacátého pasé. A dlouhou noc mít budu. Zalehnu kolem půlnoci a před osmou mě nikdo z postele nedostane...

Obrázky pro dnešní den:

Makové panenky si oblékly sváteční sukýnky. Jen několik jich zůstalo v červeném civilu.




Čertík Bertík "Prší?"
Nad kostelní věží černo, ale neprší.



Žádné komentáře: