pátek 11. července 2014

Udělala jsem "vědecký objev". Plevel roste i tehdy, když pro vedro a sucho nic jiného neroste. Je to jako se mnou. Jím málo, ale rostu pořád. Bohužel do šířky. Výška už navždy zůstane stejná. Vlastně nezůstane. Za chvíli se začnu stářím smrskávat. Na výšku. Dneska je po nočním dešti, slunko nikde a venku žádná vysoká teplota. Místo tříčtvrťáků a lehkých krátkých ponožek jsem nahodila naprosto neapartní dlouhé tepláky a na nohy navlíkla froťáky. Je zajímavé, že na to, jak malou mám nohu a krátké tělo, šířku bych mohla rozdávat. Taky je zajímavé, že ta malá chodidla udrží to široké krátké tělo ve vzpřímené poloze a já se nepřeklopím. Nejspíš to bude mít taky něco s fyzikou. I když z té já si pamatuju jen zákon zemské přitažlivosti, mám s ní i bohaté osobní zkušenosti, a pak ještě Archimédův zákon o tom, že těleso ponořené do kapaliny je nadlehčováno silou, která se rovná tíze kapaliny tělesem vytlačené. Což v mém případě znamená nelézt do vany plné vody, protože ta by přetekla. Proto taky raději používám sprchu, kde je jistota, že nic nepřeteče a těleso pak nebude muset vytírat zatopenou koupelnu.
Jo a mám vyřídit Helence z paneláku od mladého pěkné poděkování za přání štěstí v cizině. Díky dnešní technice jsem mohla přání promptně předat. Potěšilo ho to.
Stejně mi není vůbec jasné jak tyhle věci fungují. Já ustrnula někde u pochopení, jak funguje pevná linka. I když ani v tom nemám moc jasno. Chemik se mi směje a vypráví, že si představuju pidižvíky s krosničkama, co lítaj po drátech s nákladem slov sem a tam. Každý máme svého pidižvíčka, který je vystresovaný a občas je unavený a to se pak přeruší spojení. Takhle si představuju všechno, co je nějak připojené na dráty. Ovšem jak funguje mobil, co žádné dráty nemá, to mi zůstane nejspíš navždy utajeno...
Přeji krásný den.




2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

To mě navždy utajeno zůstane taky .... stejně jako jak se do telky dostanou obrázky a internet mě bude fascinovat do konce života:-)) Pidižvíci dobrý, by mě to nenapadlo, ale na tom internetu mají sakra práce:-)))

Nanýsek řekl(a)...

No proto máme internet tak pomalý. Nestíhají.