neděle 18. května 2014

Co se týká žehlení, jsem bordelář. Tak velký bordelář, že mi to přerostlo přes hlavu. Dnes jsem se k tomu postavila čelem. Dala jsem si závazek, že každý den vyžehlím z té hromady vypraných a voňavých hader deset kousků. Po té  jsem pohledem zhodnotila, že budu muset přitvrdit, protože další hromada vypraných a voňavých hader se nakupila na sušičce. Odhadla jsem to tak na závěr roku 2015, kdy budu hotova. Protože když se dostanu do poloviny hromady, hadry už nebudou voňavé a čisté, ale uležené a zaprášené. Bude je tudíž nutno znovu vyprat. Vznikne takové perpetum mobile. No jak to tak píšu, asi to všechno hodím do kontejneru a koupím hadry nové. Akorát ještě nemám vymyšleno, jak na nové hadry vytáhnu prachy z chemika. Když jsem si včera povytáhla své zahradní kalhoty a ony si na stehně udělaly díru, chemik prohlásil, že to nevypadá zas tak špatně a že slyšel, že se to tak dneska nosí.
Jdu se překonat a takhle navečer vyžehlím těch kousků 11. Začnu nejspíš kapesníkama ...

Žádné komentáře: