neděle 29. prosince 2013




Jsem příležitostný sběratel. Sběratel porcelánu. Začalo to tím, že jsem při courání po netu narazila na polské stránky, kde se mimo jiné dražily porcelánové závěsné talíře. Drželo mě to docela dlouho. Když tahle mánie přešla, velkou část talířů jsem prodala.
Pak přišlo období polévkových mís. Naštěstí netrvalo dlouho. Když mi jednou zavolali z nejmenované policejní stanice, abych jim poslala obrázek vydražené mísy, která možná pochází z trestné činnosti, na chvíli mě nakupování přes aukce přešlo. Naštěstí se jejich podezření nepotvrdilo a mísa zůstala v mé péči.
Další období, to bylo období porcelánových konviček. Také skončilo naštěstí brzy. Nebylo místo.
Ale největší slabost jsem měla pro závěsné kořenky. První, které jsem vyaukřila, byly s motivem fialek. Pak jsem propadla dekoru růží a kořenky s fialkama jsem darovala švagrové. Také jsem s tím musela přestat. Kuchyň není nafukovací. 
Své poklady pečlivě opatruju. V zimě vytáhnu některé z mís a začnu zpracovávat usušený materiál z jara a léta. Ta chvíle už se blíží a já se na ni moc těším.Musím přece do jara udělat místo novým květům k sušení.





Žádné komentáře: