sobota 28. prosince 2013

Občas si přečtu svůj horoskop. Nikdy mě nezklame a vždycky mě pobaví. Ten dnešní se jim obzvlášť vydařil.
Vánoční sentiment se vás už netýká, budete naladěni úplně jinak. I kdyby se zimní únava hlásila o slovo, přepadne vás chuť na vášnivý sex. Může se stát, že svůj protějšek docela utaháte. Bude to ale stát za to a spánkový deficit hravě doženete.

Hned od začátku musím horoskopu odporovat. Sentiment mě drží pořád, dokonce jsem nad jedním infantilním vánočním filmem dnes i slzu uronila.
Zimní únavu neznám, znám únavu celoroční, která je spojena s nekonečnou leností. Stojí mě velké úsilí překonat obojí.
Vášnivý sex v našem věku nepřichází do úvahy. Nehledě na to, že moje druhá polovice by si určitě hnula plotýnkou a mě by se zablokovala krční páteř.
Za další - můj protějšek utahalo nachlazení. Tomu já konkurovat nemohu.
Spánkový deficit dohánět nemusím ani po vášnivém sexu ani bez něj. Usnu kdykoli a kdekoli. Už jsem usla i v křesle s hrnkem horkého čaje na klíně. Probralo mě až to, když se hrnek nekontrolovaně překlopil. Čaj naštěstí mezitím vystydl.Tím se mi také potvrdilo, že polití  vodou ať z hrnku či vědra, je nejlepší způsob, jak spící osobu dokonale probrat.

Takže horoskopům zdar!
Takto nějak si představuji svoje stáří.

Žádné komentáře: