čtvrtek 6. března 2014


Když jsem zjistila, že na sobotní oslavu strýčkových narozenin neseženu nic na sebe, začala jsem plést kacabajku z nasyslené černé vlny. Už mám skoro hotovo. Dílo je nepoužitelné. Ten kdo tvrdí, že černá zeštíhluje, prokazatelně kecá. Černá zeštíhluje maximálně vyhublé anorektičky, které zeštíhlit nepotřebují. I v černém modelu je moje postava stále stejně statná a vypadám jak zápasník sumo v ženské verzi. Kdybych uměla plavat, mohla jsem se nechat angažovat do reklamy, kde sumo bojovníci skáčou z letadla a dělají na jezeře vlny pro surfaře. Naštěstí potřebuju nějaký mundúr na zahradu, tak můj vlastnoručně pletený model nepřijde vniveč.
Tím jsem opět byla vrácena k problému, co si 8. března navlíknu. Komplikuje to ještě fakt, že místní dámy mi už čtvrtý rok po sobě daly do schránky pozvánku na oslavu MDŽ, která je rovněž osmého. Chemik říká, že bych je konečně měla přestat ignorovat a  když už jsme se nešli seznamovat na místní ples, měla bych se seznámit alespoň teď s dámským osazenstvem. Zatím ovšem nevymyslel, jak mám být současně na dvou místech.
Potřebuju tudíž něco šmrncovního na strýčkovy osmdesátiny a přitom neprovokativního, abych posléze neurazila svým vzhledem místní dámy na jejich oslavě. Smířila jsem se  i s tím, že ani novým účesem neoslním. Spíš vylekám.  Ale kdo ví, zítra jsem objednaná ke kadeřnici a snad ten můj stupidní nápad dát na dlouhé vlasy pevnou trvalou napraví částečně ostříháním, částečně natáčkami. Nemůžu přece na skupinovém rodinném fotu určeném k odeslání příbuzenstvu v Německu vypadat jako rodinný idiot.
Dneska budu pilně žehlit a snad někde na dně koše čeká slušivý hadřík, na který  jsem zapomněla. Minimálně pohřešuju svoji sváteční vánoční halenu. Ta mi docela sluší. Někde tam vespod musí přece být ...
                                                 
                                                            xxx


A tohle momentálně háčkuju. Bistro záclonku do kuchyně. Háčkovanou krajku a károvanou látku na horní záclonku a závěs jsem včera předala švadleně. Nespěchá to. Okna se umýt zatím nechystám, takže času na nový obleček pro okno je dost.


Žádné komentáře: