středa 1. ledna 2014

Dáváte si novoroční předsevzetí? Já ne. Při mé slabé vůli bych s tím stejně brzy sekla.
Jen si jako každý rok ze starého notýsku do nového přepíšu to, co jsem měla udělat a neudělala.
A tak to už několik let hrnu před sebou. Něco málo ubude, o něco víc přibude. Ale když se podívám na fotografie z let minulých, jsme šikovní. Teda hlavně manžel a syn. Já jsem jen jako psychická opora.
U nás doma to funguje postaru. Žádný feminismus se tady nepěstuje. Jsou ženské práce, do kterých se pánové nemontují a jsou mužské práce, kde se zas nemontuju já. Jsem jen takový dohližitel, aby mužská práce byla odvedena kvalitně a včas. Jsem doma za spolek okrasný.

Těch několik fotek co tu teď dám, by mohlo být z alba "Tak šel čas". Začali jsme v roce 2006 a hotovo nebudeme mít nikdy. Ale dámy znáte to, chlap musí mít doma co na práci. Protože kdo si hraje, nezlobí ...
Ten můj si hrál nedávno a fotky roku 2013 nejsem schopna najít. Jeho hlášení znělo, roztřídil jsem je. Nějak se nemůžu dopátrat klíče, podle kterého třídil. Prý kdo hledá najde.




















Žádné komentáře: