pátek 3. ledna 2014

Měsíc leden mám moc ráda. Ne proto, že venku je bílo a mráz zalézá pod nehty. Což se letos zatím neděje. Ale ve schránce nacházím nabídky zahradníků. Katalogy s hadrama mě nezajímají. A že jich bývá hromada. Nelze se jich zbavit. Zatelefonujete firmě, že děkujete, ale tištěný katalog prosím neposílat. Příště příjde zas. Dokonce mi loni jedna firma poslala katalog a s ním dopis, v němž stálo asi toto. Poslední katalog pro vás paní xxx. Pokud si z něj neobjednáte, již vám nebude více zasílán. Katalogy jsou drahé ...
Tenkrát mě moc potěšili. A zklamali. Zase přišel.
Za to katalogy kytek, ty já můžu. Listuju sem tam, odpředu dozadu a zpět. Kroužkuju rostliny, které bych chtěla. V druhé fázi  už nekroužkuju, ale označuju ze zakroužkovaných ty opravdu top barevnou fixou. Třetí fáze nastává, když napíšu objednávku a vyleze výsledná suma. Jedu zase odpředu dozadu a zpět. A vyškrtávám. A zase vracím zpět.
Každý rok utratím za kytky majlant. Miluju pivoňky a azalky a rhododendrony a borovice a jedle a ...















Žádné komentáře: