úterý 14. ledna 2014

Jsem z pomotané rodiny. Nejdříve si maminčin bratr Otto vzal tatínkovu sestru Marii. A o rok později si můj tatínek Otto vzal sestru svého švagra Marii.
Letos v únoru bude mít můj "stryk" 80 let. Vždycky byl jak šídlo a šídlo je i ve svém požehnaném věku. Nejraději vzpomínám na zimní prázdniny v Beskydech, tenkrát bylo plno sněhu. Já a mladší sestřenka jsme se strýčkem šli na hory. Se sáňkama. Abychom se nenudily, strýček nás naučil písničku. Byly jsme malé a netušily jsme, že je to písnička sprostá. Pamatuji se, že se nám moc líbila a rychle jsme se ji obě naučily.
Na sjezd z Pusteven do Trojanovic se dodnes živě pamatuju. Byl to pro mě silný zážitek. Tenkrát jsem ještě netušila, že prožívám jednu z prvních "čistých radostí mého života".
Za písničku, kterou nás strýček cestou naučil, dostal po návratu od tety co proto. Protože jsme se nezapomněly pochlubit tím, co jsme se cestou naučily. Pamatuji si ji dodnes. Ale interpretovat ji nemůžu. Není vhodná k citaci...

Babička, teta, tatínek a dědeček


Žádné komentáře: